יום שני, 23 ביולי 2018

הסטארט-אפ הישראלי GetPackage משיק שירות חדש - משלוחי אקספרס מעכשיו לעכשיו, לכל הארץ, במחירים חסרי תקדים. מאת:רותה דנינו


בלי דחיית סיפוקים ובלחיצת כפתור:
שירות מהפכני וראשון מסוגו, מציע שליחויות 
אקספרס לכל הארץ, במחיר של שליחות רגילה.

הסטארט-אפ הישראלי GetPackage משיק שירות חדש של 
שליחויות מידיות, מהיום להיום, במחיר נמוך במיוחד,
 שלא יעלה על 30 ₪.
בין החברות שכבר נרשמו לשירות: KSP, סופר פארם, סלקום ופלאפון.
השרות יושק לראשונה במסגרת ועידת המסחר האלקטרוני כנס Go Ecommerce מבית מידע כנסים
GetPackage, פלטפורמת שליחויות מידיות ישראלית, מחוללת מהפכה בתחום השליחויות ומשיקה שירות חדש - משלוחי אקספרס מעכשיו לעכשיו, לכל הארץ, במחירים חסרי תקדים. השירות החדש מציב סטנדרטים חדשים המאפשרים לצרכן ליהנות משירות מהיר ואיכותי בדיוק בזמן.
מהפכת האי-קומרס וכניסת שחקנים גדולים מחו"ל לפעילות בארץ (הרמס, סקו ואמזון) מחייבת את השחקנים בענף
השליחויות להתאים את עצמם למציאות המשתנה. נראה כי למרות כל השינויים, ענף השליחויות, המבוסס עדיין ברובו על המודל המסורתי, נשאר תקוע אי שם מאחור. הערכות מומחים מדברות על כך שרק פחות מאחוז אחד מסה"כ הפעילות בשוק השליחויות הישראלי מתבצעת על גבי הפלטפורמות הדיגיטליות הזמינות כיום, זאת בעוד שהשוק עצמו מגלגל כמעט 4 מיליארד שקלים בשנה, הצפי הוא שהסכום הזה רק יעלה. 
אחד החסרונות הבולטים של שוק השליחויות המסורתי הוא העדר האפשרות לבצע משלוחים מידיים. חברות שונות מציעות ללקוחות משלוחים מהיום להיום, אבל אלו יגיעו עם שורה ארוכה של מגבלות שמרביתן קשורות ללוחות זמנים קבועים, קווי חלוקה מתוכננים מראש וכמובן מחירים גבוהים מאוד ביחס לעלות המוצרים הנשלחים. בנוסף, על פי רוב, אנשים פרטיים ועסקים קטנים כלל לא נמצאים "על הרדאר" של רוב חברות השליחויות ואלו יעדיפו להתמקד בעסקים גדולים מאשר בלקוחות מזדמנים. מהצד השני של אותו המטבע, עסקים גדולים שנעזרים בשירותי השליחויות המוכרות, עדיין עובדים בשיטה הישנה של תיאום טלפוני מול הלקוח, מיון, קווי חלוקה, היעדר שקיפות, והתחייבויות מראש לכמות ולמחיר – שיטה זו פוגעת בעיקרה בשירות וגם בחוויה של לקוחות הקצה.
GetPackage השקיעה משאבים רבים בטכנולוגיה מתקדמת ובהון אנושי מקצועי ומיומן במטרה לשנות את המצב הקיים בשוק בכל הקשור לתרבות השליחויות בישראל ומציעה אלטרנטיבה חדשה המיועדת לכולם – החל מהאדם הפרטי ששכח פריט ועד לחברה שמבצעת שליחויות ומפיצה מוצרים בעל בסיס יומי. בזכות השרות החדש, שיושק לראשונה במסגרת ועידת המסחר האלקטרוני כנס Go Ecommerce מבית מידע כנסים (25.7, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל) וצפוי להתחיל לפעול מיד לאחר החגים (נובמבר 2018), בתי העסק השונים ייהנו משליחויות אקספרס מהיום להיום, בכל הארץ (מקריית שמונה ועד אילת), במחיר של שליחות רגילה (20-30 ₪).
בין החברות שכבר נרשמו לשירות החדש ניתן למצוא את KSP, סופר פארם וחברות הסלולר המובילות פלאפון, וסלקום, אשר משנות באופן מהותי את שיטת העבודה לצורך מתן מענה מהיר ויעיל ללקוחות הקצה באמצעות השירות ש- GetPackageמספקת.
ניר בנגל מנכ"ל ומייסד GetPackage: "תחומים רבים עברו שינוי מהותי בשנים האחרונות ו-GetPackage פועלת על מנת לחבר את עולם השליחויות המיושן לעידן הכלכלה השיתופית. אנו צופים שבעתיד הקרוב מאוד כבר לא יהיה צורך במחסנים לוגיסטיים. השיטה המוכרת, המנוהלת על ידי חברות השליחויות המסורתיות, לא תהיה רלוונטית לצרכי השוק. חברות השליחויות המסורתיות צריכות להתאים את עצמן למציאות המשתנה ולכללי המשחק החדשים ולהבין כי אנו בפתחו של עידן חדש, מהיר ומשתלם".
אתר החברה-
אפליקציית השירות זמינה להורדה ללא עלות 

טלפון שירות לקוחות: 077-6705444

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בואו להשתתף בערב העצמה נשית שיוצא לדרך עם רוית אסף ואירה דולפין. בקניון עזריאלי תל אביב

קניון עזריאלי תל אביב מציג: ערב גאלה בסימן של העצמה נשית  עם רוית אסף ואירה דולפין רוית אסף, מלכת היופי במיל' ובעלת רשת...